seo 2015

SEO foarte pe scurt pentru 2015

Ce ar trebui sa facem in 2015 ? Totul foarte pe scurt.

In 2015 si cred ca si in perioada care o sa urmeze Google, deoarece acesta detine cea mai mare pondere in Romania va tine cont de urmatoarele:

1. Pe site (sau SEO On Page):

– titlu si descriere relevante targetate pe un singur cuvant cheie, cat mai originale si fara sa fie o insiruiere de cuvinte cheie, cu cat atrage o rata de click mai mare cu atat site-ul tau poate creste in pozitionare ( evitati lipsa, duplicatele, numarul de caractere prea mare, spam-ul pe aceste taguri);

– viteza de incarcare foarte buna;

– versiune de mobil si tableta, design responsive ce se adapteaza pe orice rezolutie si dispozitiv;

– usurinta in navigare;

– broken links, redirecturi 302 si 301;

– micro data, rich snippets si schema org;

– adaugarea continutului care sa ajute si sa educe user-ul cum ar fi comunicarea pe un blog;

2. In afara site-ului (sau SEO Off Page):

– atragerea de linkuri de calitate din surse diferite;

– atragerea de linkuri din aceeasi nisa de la site-uri autoritare;

– mentinerea unei densitati pe ancora cuvant cheie si diversificarea ancorei;

– distribuirea linkurilor atrase pe toate paginile site-ului;

– atragerea de trafic din Google Adwords, Facebook Ads;

– atragerea traficului cu ajutorul social media in functie de caz: Twitter, Google Plus, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube;

– atragerea traficului si a linkului din campanii pe bloguri (marketing prin continut), banere si e-mail marketing.

Acesta a fost un articol foarte pe scurt despre SEO in 2015 si cine stie poate aceasta reteta se va aplica pe termen lung.

seo 2015

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *