SEO foarte pe scurt pentru 2015

seo 2015

Ce ar trebui sa facem in 2015 ? Totul foarte pe scurt.

In 2015 si cred ca si in perioada care o sa urmeze Google, deoarece acesta detine cea mai mare pondere in Romania va tine cont de urmatoarele:

1. Pe site (sau SEO On Page):

– titlu si descriere relevante targetate pe un singur cuvant cheie, cat mai originale si fara sa fie o insiruiere de cuvinte cheie, cu cat atrage o rata de click mai mare cu atat site-ul tau poate creste in pozitionare ( evitati lipsa, duplicatele, numarul de caractere prea mare, spam-ul pe aceste taguri);

– viteza de incarcare foarte buna;

– versiune de mobil si tableta, design responsive ce se adapteaza pe orice rezolutie si dispozitiv;

– usurinta in navigare;

– broken links, redirecturi 302 si 301;

– micro data, rich snippets si schema org;

– adaugarea continutului care sa ajute si sa educe user-ul cum ar fi comunicarea pe un blog;

2. In afara site-ului (sau SEO Off Page):

– atragerea de linkuri de calitate din surse diferite;

– atragerea de linkuri din aceeasi nisa de la site-uri autoritare;

– mentinerea unei densitati pe ancora cuvant cheie si diversificarea ancorei;

– distribuirea linkurilor atrase pe toate paginile site-ului;

– atragerea de trafic din Google Adwords, Facebook Ads;

– atragerea traficului cu ajutorul social media in functie de caz: Twitter, Google Plus, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube;

– atragerea traficului si a linkului din campanii pe bloguri (marketing prin continut), banere si e-mail marketing.

Acesta a fost un articol foarte pe scurt despre SEO in 2015 si cine stie poate aceasta reteta se va aplica pe termen lung.

seo 2015

 

 

 

Lasă un răspuns