5 tipuri de texte de copywrite si de ce sa le folosesti

copywrite eficient

Nu conteaza daca esti la inceput de drum cu primul tau blog sau daca esti un redactor de texte de copywrite experimentat. Va veni un moment in care vei intra in “writer’s block”, una dintre cele mai comune probleme din viata celor care se ocupa cu content marketing. Blocajul creative poate intervene pentru ca este vinery dupa-amiaza si creierul tau a intrat deja in weekend. Sau, poate ca pur si simplu nu mai ai idei de texte de copywrite originale, care sa atraga atentia.

Care sunt cele mai eficiente texte de copywrite?

  1. Le vezi peste tot pe internet, atat in postari de bloguri, cat si in Social Media, cu texte de genul “10 motive pentru care sa urmaresti Game of Thrones”, “5 retete pe care trebuie sa le incerci vara asta”. Probabil ca te-ai prins ca si acest articol, intitulat “5 tipuri de texte de copywrite si de ce sa le folosesti” este unul dintre ele. Listele reprezinta un format usor de parcurs, prin care poti invata lucruri noi rapid, extragand strict informatiile care te intereseaza, deoarece acestea sunt structurate la indemana.
  2. Ghidurile de tipul “how-to”. Pe langa obsesia constanta de a verifica Facebookul, Instagramul si e-mailul de mai multe ori pe zi, multe persoane acceseaza internetul pentru a invata cum sa faca un anumit lucru. Fie ca este vorba despre o reteta sau o modalitate de a face nod la cravata, lumea cauta o solutie la problemele lor. Daca vad ca tu ai raspunsul la cee ace cauta, cel mai probabil vor da click pe linkul catre site-ul tau si iti vor citi articolele.

 

  1. Infograficele

nu sunt cele mai potrivite pentru atragerea de potentiali clienti, insa sunt o resursa fantastica pentru a genera vizite pe site-ul tau si a creste awareness-ul. Sunt usor de consumat, informative si chiar distractive. In plus, infograficele sparg tipatul clasic de texte de copyrwrite, caracterizate de blocuri mari de cuvinte.

  1. Interviurile sunt articolele perfecte pentru acele momente cand vrei sa iti faci activitatea de copywrite, insa nu ai timp sa faci research pentru un subiect. Tot ce trebuie sa faci este sa alegi un influencer dintr-o industrie, un client sau orice persoana relevanta pentru clientii afacerii tale sis a realizezi cateva seturi de intrebari pentru acestia. Ei iti vor raspunde in scris la fiecare intrebare, iar tot ce ramane de facut este putina editare si formatare si esti gata de publicare.
  2. Articole-stiri. Acestea sunt interesante pentru audiente deoarece oamenii vor sa stie ce este nou si despre ce se vorbeste cel mai mult intr-un anumit domeniu. Daca ceva important s-a intamplat in industria ta, este bine sa iti informezi clientii despre asta. Daca ei vad ca esti la curent cu cele main noi trenduri din industrie, ei te vor vedea ca pe un adevarat expert si o autoritate in domeniu.

 

Lasă un răspuns